MUAY THAI

najlepszy sposób na Twoje
Better Body

MUAY THAI, czyli boks tajski to znakomita alternatywa klasycznego treningu personalnego a traktując tą aktywność jako rekreację ruchową, może śmiało stwierdzić, że treningi może odbywać każdy zdrowy człowiek.

 

Trening nie wiąże się z wyłącznie z pełnym kontaktem i walką. Tu liczy się wysoki poziom wszystkich cech motorycznych – ważna jest wytrzymałość, szybkość, ale nie obędzie się też bez siły. Nie chodzi jednak o siłę przydatną do wyciskania ciężarów na siłowni, a o tak zwaną moc, łączącą w sobie siłę i czas. Kopnięcia i ciosy mają być jednocześnie szybkie i mocne, pełne dynamiki.

Co to oznacza
dla Ciebie?

Boks tajski można potraktować jako naukę samoobrony, znakomity sposób na redukcję wagi, trening siłowy, wytrzymałościowy lub sposób na rozładowanie emocji po stresującym dniu.

 

UWAGA DROGIE PANIE !!! Muai Thai znakomicie działa na wyszczuplenie i ujędrnienie całego ciała ze szczególnym uwzględnieniem TALII i BRZUCHA, pośladków, ud oraz ramion!

 

 

Michał Waligórski – instruktor sport ze specjalizacją Muay Thai i trener personalny z kilkunastoletnim doświadczeniem w Polsce i za granicą w tym w Emiratach Arabskich:

 

  • Członek zarządu Polskiego Zrzeszenia Muay Thai od 2001 do 2008,
  • licencja instruktora Muay Thai od 2006 r., państwowe uprawnienia wydane przez Ministerstwo Sportu i Turystyki,
  • międzynarodowy sędzia Polskiego Związku Muay Thai działający na arenie międzynarodowej, głównie w Zjednoczonych Emiratach Arabskich
  • – certyfikat International Professional Trainer amerykańskiego instytutu American Certification Institute (ACI) USA

Jak wygląda trening?

Nie ma najmniejszych szans by trening Muay Thai mógł być monotonny. Ćwiczenia są dynamiczne i zróżnicowane. Pracuje się nad tym, by wpoić bokserowi pewne schematy ruchowe, technikę, ale to nie wystarcza. Potrzebny jest też trening wytrzymałościowy, siłowy. Treningi nie są brutalne, nie oznacza to jednak, że jest łatwo.

 

Zaczyna się od intensywnej rozgrzewki – ćwiczenia w truchcie, bieg bokserski, rozgrzewanie stawów. Następnie ćwiczy się technikę, szybkość, wytrzymałość i siłę.

 

Do tego, by zrozumieć, dlaczego pewne ruchy wykonywane są tak a nie inaczej potrzebny jest trener, który skoryguje błędy i nie dopuści do powstania złych nawyków. Techniki wykonuje się powoli i precyzyjnie, z dbałością o każdy szczegół.

 

Trening dla ciała i umysłu

Trening z partnerem to jedyny sposób, by wyrobić sobie ważne odruchy, szybkość reakcji. Żaden, nawet najlepszy worek bokserki nie zastąpi żywego przeciwnika, który nie tylko unika ciosów, ale próbuje oddać.

Uczucie wewnętrznej mocy, gdy z uniesionymi pięściami stajesz przed gotowym do walki przeciwnikiem, nie może równać się z niczym innym!

Jak się przygotować do pierwszego treningu?

Na pierwszy trening koniecznie weź ze sobą ręcznik, strój sportowy i sportowe obuwie zmienne. Koniecznie zarezerwuj sobie około 60 minut czasu tylko dla Ciebie, żeby bez pośpiechu porozmawiać i odbyć trening. Zabierz jeszcze jedną ważną rzecz – entuzjazm!

 

Czy mogę trenować w parze?

Oczywiście, że tak! Jeśli chcesz, za niewielką dopłatą do treningu możesz trenować z drugą osobą. W parze zawsze będzie Wam raźniej i taniej, zaproś więc na trening przyjaciela i wspólnie osiągajcie Wasz cel.

WYJĄTKOWE MIEJSCE

Aby stworzyć Ci maksymalnie komfortowe warunki, masz możliwość trenowania zarówno w kameralnej strefie treningowej na open space, jak i na salkach treningowych 1:1, gdzie za zamkniętymi drzwiami będziesz tylko Ty i Twój trener, skupisz się więc wyłącznie na swoim celu z dala od gapiów i rozpraszania.

Better Body

Jana Zygmunta Robla 2A
(przecznica z Królowej Jadwigi)
30-218 Kraków

12 422 02 56

prywatny parking przed budynkiem
dojazd liniami 102, 134, 152, 192, 252, 902
na przystanek Strzelnica